عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 46
نویسنده : جهان پسند
عنوان: مرجع کامل jQuery

نویسنده: هیمن حسین پنا


مترجم: 

تعداد صفحات: 125

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:  1.63 مگابایت

 

توضیحات:
جی کوئری (jQuery) یک نوع جدید از کتابخانه های جاوا اسکریپت است. jQuery کتابخانه ای سریع و سبک که با قدرت تمام پیمایش اسناد HTML، مدیریت رخدادها، انیمیشن کردن عناصر، آمایش داده ها و تعامل با AJAX را ارائه می کند. بصورت کلی jQuery برای تغییر در شیوه اسکریپت نویسی جاوا اسکریپت طراحی شده است. در کتاب پیش رو که جدیدترین و جامع ترین کتاب آموزش jQuery است با تمام موارد فوق آشنا خواهید شد.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب مرجع کامل jQuery هیمن حسین پنا , jquery , آموزش jquery , آموزش کامل jquery , برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی , آموزش زبان jquery , دانلود کتاب jquery , دانلود کتاب آموزش jquery , کتابخانه مجازی ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 110
نویسنده : جهان پسند
عنوان: آشنایی با برنامه نویسی اسمبلی

نویسنده: وحید نصیری

مترجم: 

تعداد صفحات: 339

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم:  2.60 مگابایت

 

توضیحات:
اسمبلی (به انگلیسی: Assembly) به مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی سطح پایینی اطلاق می‌شود که در آن مستقیماً دستورالعمل‌های پردازندهٔ اصلی (CPU) نوشته می‌شود ( یعنی دستوراتی که ALU توانایی انجام آنها را دارد.) به دلیل سطح پایین بودن این زبان‌ها، نوشتن، اشکال‌زدایی و نگهداری برنامه سخت‌تر است. برای هر خانوادۀ CPU یک زبان اسمبلی وجود دارد. این زبان به زبان مادر کامپیوتر بسیار نزدیک می‌باشد به‌طوری که تمامی برنامه‌های اولیه همچون ++C توسط زبان اسمبلی ساخته شده است و همچنین اکثر کارها در زمینۀ هک و مانند آن با این زبان انجام می‌شود. در زبان اسمبلی هر دستور زبان متناظر یک دستور باینری است. این زبان را با استفاده از اسمبلر‌ها می‌توان به زبان ماشین یعنی صفر و یک تبدیل کرد. نرم‌افزارهای اسمبلر بر روی سیستم نصب شده و با وارد کردن کدهای اسمبلی و اشکال‌زدایی کردن آن می‌توان آن‌ها را به زبان ماشین تبدیل کرد. در کتاب پیش رو که شامل ۳۳۹ صفحه و چندین فصل می باشد شما را بطور کامل با این زبان برنامه نویسی آشنا می سازد و نحوه کدنویسی و دستورات آن را به شما می آموزد.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب آشنایی با برنامه نویسی اسمبلی وحید نصیری , برنامه نویسی , کامپیوتر , رایانه , آموزش , آموزش رایانه , آموزش کامپیوتر , آموزش برنامه نویسسی , دانلود آموزش , دانلود آموزش کامپیوتر , دانلود آموزش رایانه , دانلود آموزش برنامه نویسی , زبان های برنامه نویسی , برنامه نویسی اسمبلی , اسمبلی , آموزش اسمبلی , آموزش برنامه نویسی اسمبلی , کتاب آموزش اسمبلی , دانلود کتاب آموزش اسمبلی , آشنایی با اسمبلی , دانلود کتاب آشنایی با اسمبلی ,
تاریخ : دو شنبه 19 خرداد 1393
بازدید : 103
نویسنده : جهان پسند
عنوان: زبان برنامه نویسی فرترن

نویسنده: امید علیزاده

مترجم: 

تعداد صفحات: 132

زبان: فارسی

نوع فایل: PDF

حجم: 731 کیلوبایت

 

توضیحات:
فورترن FORTRAN مخفف FORmula TRANslation زبان برنامه‌نویسی مفسری است (ایستای کامپایل شده). زبان برنامه‌نویسی فورترن زبانی ساده و محاسباتی است و پروژه‌های بسیاری از رشته‌های فنی مهندسی به کمک این زبان نوشته و اجرا شده‌است. این زبان در دهه۱۹۵۰ در شرکت آی‌بی‌ام توسط ۲۵ نفر از دانشمندان برجستهٔ رایانه به سرپرستی جان بکوس (John Backus) طراحی شد. فورترن اولین زبان برنامه نویسی سطح بالا است. نسخه‌های اخیر فورترن بر خلاف نسخه‌های قدیمی دارای قابلیت‌های شی‌گرایی هستند. فورترن دومین زبانی بود که از سوی انسی (ANSI) استاندارد شد تکامل آن را می‌توان در نسخه‌های پرشمار بعدی آن دید (فورترن ۶۶، فورترن۷۷، فورترن ۹۰، فورترن۹۵ و فورترن ۲۰۰۳). در فورترن سازگاری میان هر نسخه با نسخه پیشین هم‌چنان حفظ شد. از نسخه‌های جدید آن می‌توان به ویژوال فرترن اشاره کرد. فورترن نخستین زبان برنامه‌نویسی سطح بالا است. این زبان دهه‌هایی چند پرکاربردترین زبان رایانه‌ای در زمینه فیزیک و اقتصادسنجی بود. فورترن اکنون نیز به‌صورت گسترده در محاسبات علمی و محاسبات عددی بکار برده می‌شود. از مزیت‌های فورترن «تعریف متغیر در این زبان» است. در فرترن بر خلاف سایر زبان‌های سطح بالا مثل پاسکال یا سی، صحیح یا اعشاری بودن متغیر تعریف نمی‌شود. در این زبان به طور قراردادی متغیرهایی که با یکی از حروف زیر آغاز میشوند صحیح فرض می‌شوند و سایر متغیرها اعشاری در نظر گرفته می‌شوند.
برنامه نوشته شده بوس یله زبان فرترن شامل یک یا چند قسمت برنامه نو یسی می باشد که از تعدادی خطو دستورات Variable Declaration دستور تشکیل شده است که شامل دستورات تعری ف متغیر خاتمه م ی یابد . برنامه م ی END می باشد . هر برنامه به کلمه Execution Statement اجرایی تواند در قسمت ها ی مختلف ی نظ یر بدنه اصل ی ، ز یربرنامه ها ، مدول ها ،بلوک اطلاعات نوشته شود هر برنامه دار ای یک بدنه اصل ی است و سا یر قسمت ها م ی توانند در صورت نیاز به برنامه افزوده شوند . قسمت ها ی مختلف برنامه م ی توانند به صورت جداگانه کامپا ی ل شوند ( کامپای ل عمل بررس ی دستورات و تبدیل آن به زبان پردازنده است ) . دستورات نوشته شده به دو دسته اصل ی عبارات قابل اجرا و غ یر قابل اجرا تقس یم می شوند . دستورات اجرایی عمل ی را جهت اجرا مشخص می کنند حال آنکه دستورات غ ی ر اجر ایی نحوه اجرا ی ی ک پردازش را تعیین می کنند .


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: کتاب دانلود کتاب زبان برنامه نویسی فرترن امید علیزاده , آموزش , دانلود آموزش , کامپیوتر , رایانه , آموزش کامپیوتر , آموزش رایانه , دانلود آموزش کامپیوتر , دانلود آموزش رایانه , برنامه نویسی , برنامه نویس , آموزش برنامه نویس , آموزش برنامه نویسی , دانلود آموزش برنامه نویسی , برنامه نویسی تحت وب , آموزش برنامه نویسی تحت وب , دانلود آموزش برنامه نویسی تحت وب ,
تاریخ : چهار شنبه 7 خرداد 1393
بازدید : 55
نویسنده : جهان پسند

 

 

اگر شما دوستان عزیز می خواهید زبان برنامه نویسی اچ تی ام ال را یاد بگیرید لطفا به ادامه مطلب رفته و این کتاب الکترونیکی را دانلود کنید.اچ تی ام ال زبانی برای طراحی صفحات وب می باشد که در عصر حاضر طرفداران زیادی را دارد اگر شما هم عاشق برنامه نویسی می باشید می توانید به صورت رایگان کتاب الکترونیکی را در ادامه مطلب دانلود کنید و آن را بخوانید.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: زبان برنامه نویسی , برنامه نویسی , آموزش برنامه نویسی , اچ تی ام ال , html , آموزش زبان برنامه نویسی html , دانلود آموزش برنامه نویسی , دانلود آموزش برنامه نوییسیhtml , دانلود آموزش کامپیوتر , دانلود کتاب الکترونیکی , دانلود کتاب آموزش اچ تی ام ال , دانلود کتاب آموزش html ,
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 331
نویسنده : جهان پسند
کتاب آموزش C++ سربارگذاری عملگر و رشته ها و آرایه ها
عنوان : کتاب آموزش C++ سربارگذاری عملگر و رشته ها و آرایه ها
موضوع : کامپیوتر / برنامه نویسی
نویسنده : نامشخص
زبان : فارسی
نوع مطلب : EBook
نوع فایل : PDF
حجم : 284 کیلوبایت
تعداد صفحات : 47

توضیحات کتاب :
در فصل‌های قبل به معرفی اصول اولیه کلاس‌ها در C++ پرداختیم. سرویس‌ها از طریق ارسال پیغام (بشکل فراخوانی توابع عضو) به شی‌ها دریافت می‌شوند. این نحوه فراخوانی تابع بر روی انواع خاصی از کلاس‌ها (همانند کلاس‌های محاسباتی) کار پر زحمتی است. همچنین، برخی از دستکاری‌ها رایج به کمک عملگرها صورت می‌گیرند (همانند ورودی و خروجی). برای انجام چنین اعمالی می‌توانیم از عملگرهای توکار C++ استفاده کنیم.

این فصل نشان می‌دهد که چگونه عملگرهای C++ می‌تواند با شی‌ها کار کنند، عملی که معروف به سربارگذاری عملگر است. این روش یک روش سر راست و طبیعی برای بسط C++ با این قابلیت‌های جدید است، اما اینکار بایستی با احتیاط صورت گیرد.

فهرست:

مقدمه
اصول سربارگذاری عملگر
محدودیت‌های سربارگذاری عملگر
توابع عملگر بعنوان اعضای کلاس در مقابل توابع سراسری
سربارگذاری عملگرهای درج و استخراج
سربارگذاری عملگرهای غیرباینری
سربارگذاری عملگرهای باینری
مبحث آموزشی: کلاس Array
تبدیل مابین نوع‌ها
مبحث آموزشی: کلاس String
سربارگذاری ++ و –
مبحث آموزشی: کلاس Date
کلاس String از کتابخانه استاندارد
سازنده‌های Explicit یا صریح


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 122
نویسنده : جهان پسند
کتاب آموزشی راهنمای مقدماتی برنامه نویسان پایگاههای داده در دلفی
عنوان : کتاب آموزشی راهنمای مقدماتی برنامه نویسان پایگاههای داده در دلفی-Delphi
موضوع : کامپیوتر/برنامه نویسی
نویسنده : محمد وکیلی
زبان : فارسی
نوع مطلب : EBook
نوع فایل : PDF
حجم : 676 کیلوبایت
تعداد صفحات : 48

توضیحات کتاب :
پایگاه داده مجموعه‌ای از رکوردهای ذخیره شده در رایانه با یک روش سیستماتیک (اصولی) مثل یک برنامه رایانه‌ای است که می‌تواند به سؤالات کاربر پاسخ دهد. برای ذخیره و بازیابی بهتر، هر رکورد معمولاً به صورت مجموعه‌ای از اجزای داده‌ای یا رویدادها سازماندهی می‌گردد. بخش‌های بازیابی شده در هر پرسش به اطلاعاتی تبدیل می‌شود که برای اتخاذ یک تصمیم کاربرد دارد. برنامه رایانه‌ای که برای مدیریت و پرسش و پاسخ بین پایگاه‌های داده‌ای استفاده می‌شود را مدیر سیستم پایگاه داده‌ای یا به‌اختصار (DBMS) می‌نامیم. خصوصیات و طراحی سیستم‌های پایگاه داده‌ای در علم اطلاعات مطالعه می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
تاریخ : جمعه 26 ارديبهشت 1393
بازدید : 194
نویسنده : جهان پسند
کتاب آموزش فارسی ساخت فرم لاگین در دلفی
عنوان : کتاب آموزش فارسی ساخت فرم لاگین در دلفی
موضوع : کامپیوتر / برنامه نویسی
نویسنده : نامشخص
زبان : فارسی
نوع مطلب : EBook
نوع فایل : PDF
حجم : 1.24 مگابایت
تعداد صفحات : 8

توضیحات کتاب :
با اموزش فارسی ساخت فرم لاگین در دلفی با شما هستیم اموزش بسیار عالی هستش که برای شما دوستان در قالب یک کتاب آموزشی قرار داده شده است . این کتاب آموزشی به زبان فارسی هستش که شما را با ساخت یک فرم لاگین در دلفی اشنا میکند.برای اینکه بتوانیم ورود و خروج کاربران را کنترل و از ورود افراد غیر عضو و تعریف نشده جلوگیری کنیم ابتدا نیاز به دریافت نام کاربری و رمز عبور انان داریم.امیدوارم استفاده کنید و مفید باشه.
توضیحات ابتدایی
سوس کدهای مربوطه
آموزش همراه با تصویر
تنظیم پیغام های مربوطه


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
تاریخ : شنبه 20 ارديبهشت 1393
بازدید : 140
نویسنده : جهان پسند
 

 

نام کتاب :  آموزش برنامه نویسی ویندوز موبایل

نویسنده : مهدی محبیان

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۶۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۷۲  Kb

توضیحات :   Device Emulator یک برنامه رومیزی است که رفتار پلت فرم سخت افزاری مبتنی بر Windows Mobile یا Windows CE را نمونه سازی می کند. با استفاده از Device Emulator می توانید یک شبیه سازی زمان اجرا را بدون نیاز به یک دستگاه فیزیکی اجرا کرده، آزمایش نموده و اشکال زدایی نمایید. این کتاب هر آن چه را که لازم است درباره این ابزار برنامه نویسی ویندوز موبایل بدانید در اختیارتان می گذارد.

 



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش Device Emulator , برنامه نویسی windows mobile , برنامه نویسی برای ویندوز موبایل , برنامه نویسی جاوا , برنامه نویسی موبایل , مهدی محبیان , ویندوز موبایل ,
تاریخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393
بازدید : 121
نویسنده : جهان پسند
برنامه نویسی موبایل

نام کتاب :  آموزش جامع برنامه نویسی اندروید

نویسنده : میلاد فشی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۷۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳,۵۰۰  کیلوبایت

توضیحات : برنامه نویسی برای گوشی های اندروید دو شیوه است : شیوه اول برنامه نویسی Native اندروید است. با استفاده از زبان جاوا برای اندروید برنامه مینویسید. در فصول اول و دوم و سوم مبانی ابتدایی و اولیه برنامه نویسی به این روش را توضیح داده ام.اگر دوست دارید فقط برای اندروید برنامه بنویسید و به تمام ویژگی های سخت افزاری گوشی اندروید دسترسی داشته باشید از این روش استفاده کنید و فقط این فصول را برای آشنایی اولیه بخوانید. و بعد سراغ کتاب های متوسط و پیشرفته بروید. شیوه دوم برنامه نویسی برای اندروید اصطلاحاً Mobile Web Application است که از فصل چهارم به بعد به این شیوه پرداختم.تسلط من روی این شیوه است.و مزیت این شیوه برنامه نویسی Cross Platform  است.شما با یک بار کدنویسی میتوانید برنامه خود را بر روی اندروید و iOS  و windows phone اجرا کنید.اما  عیب این روش این است که برنامه شما به تمامی ویژگی های سخت افزاری گوشی دسترسی ندارد و این سبک برای نوشتن برنامه های سیستمی که خیلی با سخت افزار در ارتباط است اصلا مناسب نیست ولی برای برنامه های کاربردی مناسب است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی آندروید, برنامه نویسی Mobile Web Application, برنامه نویسی Native اندروید, برنامه نویسی اندروید با استفاده از زبان جاوا, برنامه نویسی برای گوشی های اندروید, برنامه کاربردی برای اندروید, شیوه برنامه نویسی Cross Platform, ویژگی های سخت افزاری گوشی اندروید, کدنویسی برای اندروید ,
تاریخ : شنبه 13 ارديبهشت 1393
بازدید : 125
نویسنده : جهان پسند
 زبان: انگلیسی  نویسنده: Palle Gronbek
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 63  ناشر: www.KnowWareGlobal.com


:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 214
نویسنده : جهان پسند
هوش مصنوعی راسل ‎

نام کتاب :  هوش مصنوعی

نویسنده : استوارت راسل

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۷۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۳۶۰   کیلوبایت

توضیحات : هوش مصنوعی یا هوش ماشینی را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر.کتاب هوش مصنوعی حاضر توسط استوارت راسل و پیتر نورینگ نوشته شده است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: استوارت راسل, الگوریتم جستجوی A*, الگوریتم جستجوی دودویی, الگوریتم جستجوی سطحی, الگوریتم جستجوی عمقی, الگوریتم دنیای جاروبرقی, الگوریتم دنیای هیولا, الگوریتم رنگ آمیزی, الگوریتم نقشه کشور رومانی, الگوریتم های هوش مصنوعی, جزوه هوش مصنوعی, نمونه سوال هوش مصنوعی, هوش ماشینی, هوش مصنوعی, هوش مصنوعی پیتر نورینگ ,
تاریخ : جمعه 12 ارديبهشت 1393
بازدید : 231
نویسنده : جهان پسند
جاوا اسکریپت

نام کتاب :  آموزش جامع جاوا اسکریپت

نویسنده : هادی احمدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۵۰  کیلوبایت

توضیحات : جاوااسکریپت زبان برنامه نویسی اسکریپت مبتی بر اشیاء است که توسط NetScape تولید شده‌است. این زبان، یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استاندارد ECMA-262 Edition 3 نوشته شده‌است. علیرغم اشتباه عمومی، زبان جاوا اسکریت با زبان جاوا ارتباطی ندارد، اگر چه ساختار این زبان به سی پلاس پلاس(++C) و جاوا شباهت دارد؛ که این امر برای یادگیری آسان در نظر گرفته شده‌است. از همینرو دستورهای متداول مانند if, for, try..catch ,”while” و… در این زبان هم یافت می‌گردند. این زبان می‌تواند هم به صورت ساخت یافته و هم به صورت شی گرا مورد استفاده قرار گیرد. در این زبان اشیاء با اضافه شدن متدها و خصوصیات پویا به اشیاء خالی ساخته می‌شوند، بر خلاف جاوا. بعد از ساخته شدن یک شی به روش فوق، این شی می‌تواند به عنوان نمونه‌ای برای ساخته شدن اشیاء مشابه مورد استفاده قرار گیرد. به علت این قابلیت زبان جاوااسکریپت برای ساختن نمونه از سیستم مناسب می‌باشد. کاربرد گسترده این زبان در سایتها و صفحات اینترنی می‌باشد و به کمک این زبان می‌توان به اشیاء داخل صفحات HTML دسترسی پیدا کرد و آنها را تغییر داد. به همین علت برای پویا نمایی در سمت کاربر، از این زبان استفاده می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: آموزش جاوااسکریپت, ترفندهای جاوااسکریپت, زبان برنامه نویسی اسکریپت, زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت, زبان ساخت یافته, زبانهای برنامه نویسی شی گرا, متد برنامه نویسی, هادی احمدی, کد جاوا اسکریپت ,
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
بازدید : 73
نویسنده : جهان پسند

نام کتاب :  مرجع آموزش زبان PHP

نویسنده : محمد بشیری

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۳۳۰  کیلوبایت

توضیحات : php یک زبان پردازه نویسی که متن آن در اختیار عموم قرار گرفته و در سند های HTML برای اجرای توابع محاوره ای طرف سرویس دهنده مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان در تمام سیستم عامل ها ی اصلی اجرا می شود و اساسا با لینوکس و سرویس دهنده های وب یونیکس در سرویس دهنده های ویندوز (همراه با نرم افزار های افزودنی ) مورد استفاده قراز می گیرد . PHP را می توان در یک صفحه وب گنجاند و ار آن برای دستیابی به اطلاعات بانکهای اطلاعاتی و نمایش آنها استفاده می شود. انشعاب سند های HTML حاوی پردازه های PHP معمولا PHP. است. PHP پیش از این مخفف Personal Home Page بود و در نگارشهای حدید تر نیز مخفف PHP Hypertext Preprocessed است. ساختار گرامری آن نسبتا ساده و به ساختار گرامری پرل (PREL) شباهت زیادی دارد ، برخی از جنبه های Bourne shell ، جاوا اسکریپت و C را نیز داراست. PHP را می توان نوعی فناوری نیز به شمار آورد



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: php چیست ؟, آموزش زبان php, آموزش کامل php, ارتباط با دیتابیس در php, جاوا اسکریپت, زبان های تحت وب, سند های HTML, فناوری php, گرامر php ,
تاریخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393
بازدید : 85
نویسنده : جهان پسند
آموزش پی اچ پی

نام کتاب :  آموزش PHP از مقدماتی تا پیشرفته‎

نویسنده : محسن رجبی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۳۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۳۰  کیلوبایت

توضیحات : این کتاب در قالب یک پروژه پایانی در دانشگاه شروع به آموزش PHP کرده و آن را از مبتدی تا حرفه ایی تدریس میکند و همچنین Ajax در آن به خوبی آموزش داده شده و همراه این کتاب ۱۱۰ مثال قرار داده شده است که همه مثال ها درون کتاب کامل توضیح داده شده است. این کتاب یکی از کاملترین و در عین حال ساده ترین منابع برای آموزش مقدماتی تا پیشرفته زبان برنامه نویسی PHP است.



:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر , برنامه نویسی , ,
:: برچسب‌ها: php پیشرفته, آموزش PHP, آموزش حرفه ای برنامه نویسی, آموزش مبتدی برنامه نویسی, آموزش پی اچ پی, پی اچ پی حرفه ای, کدنویسی php, کدنویسی پی اچ پی ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

وبسایت کتابخانه مجازی 92-93

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 144
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 6826
تعداد مطالب : 532
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com